Procedura reklamacije u garantnom roku
Jednostavno, pouzdano, transparentno!Ako imate problema sa Einhell uređajem ili Power X-Change baterijom, koju ste prethodno registrovali iprodužili garanciju? Omogućavam vam da jednostavno pošaljete uređaj i mi ćemo se pobrinuti za ostalo.
Naša usluga korak po korak
- Proverite da li je uređaj još uvek u garantnom roku prijavljivanjem na Vaš korisnički nalog i uspešnim sprovođenjem registracije garancije.
- Preuzmite validni obrazac "produžetka garancije" za svoj uređaj i popunite ga pružajući sve relevantne informacije u vezi sa oštećenjem koje je nastalo.
- Po popunjavanju obrasca, sačuvajte kopiju za svoju arhivu i otcepite original duž isprekidane linije.
- Ubacite gornji deo produžetka garancije u ambalažu uređaja. Donji deo ukazuje na adresu i može se lako pričvrstiti na paket.
- Pošaljite nam paket koristeći isključivo uslugu brze pošte CITY EXPRESS ili nam ga donesite!
Šta dalje - uobičajena procedura reklamacije
Odmah nakon prijema i završene defektaže kvara uređaju dodeljujemo status. Ovaj status određuje da li će uređaj biti popravljen ili zamenjen novim u zakonom predviđenom roku.
Imate još pitanja ili želite sa nama da stupite lično u kontakt? Kontaktirajte sa nama - naš servis Vam je na usluzi!
Da li imate pitanja?
Oko svih pitаnjа i proizvodа kompаnije Einhell ili tehničkih problemа pomoći će ti stаlnа linijа zа pomoć klijentimа.
+381 11 2269 161/162
Od ponedeljka do petka
8:00 - 16:00